...........$5..........真係幾好!!
咁就去左海洋公園
hahaha~~
睇左好多野.......
..............唉~~
可惜就係.........睇唔到企鵝
玩唔到夏水禮,,,,,,,,,差一日呀!!
d野貴到死呀~~
一杯野飲......$17........o my god!
好彩我有帶=.=
唔係就可憐囉=.=
........玩得幾開心咁啦!!