今日成日都冇咩do咁啦~
不過就有一個許文
要我陪佢去借漫畫.......
then又去左我家........打左一陣機..........
不過......好快走lu~~
夜晚同姨同媽細路去左mk~.......~朗豪坊
./.......\幾夜下先home.=.=
冇啦好似.......