|
|
2005 年 7 月 17 日 星期日  |
做左好多野??  |
分類: 未分類 |
今日一起身已經.........=.=
lunch~完左,.,,,,就繼續sleep~~
之後去上course!!
haha~~越黎越正啦~~
不過隻手都越黎越痛.........
我忍到ge!!我要繼續呀!!
haha~~
夜晚去灣仔.........
又去尖沙咀.......
行左好耐下..........掛=.=
then homing!!
|
|
|
人水3 於 2005-07-19 08:48 PM 發表:
|
網主回覆
WAHAHA~~
咩有ga咩?=.=
不如你開班=.=可能好賺$$$$$$$$ga~! Posted at 2005-07-19 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
順 於 2005-07-19 02:50 PM 發表:
|
網主回覆
........哦?!
好耐冇見=.=...........多d留言啦^^~thanks~!
我上吉他course呀!!
練到手痛咁姐...........冇咩野ge -.- Posted at 2005-07-19 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|