effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 158
累積人氣: 63619
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


書展+睇波 分類: 未分類

太累啦......所以冇打到日記

而家補返!!

 

今日一起身....就好似冇野做啦.........

但係其實好多野未做晒=.=

之後就出左去啦......本來就已經去書展ga啦

不過算啦........等多一陣........行多左一陣.......

之後都去灣仔啦.........哇.......多人到嚇死我

不過都預左ga啦.........排左好耐隊=.=

之後phone 左許\文........曼聯開左波不久........0:0

.......then去左會展入面......等阿囡......~當然係.....張飛啦

5點幾到.......終於等到lu~......我差d行錯行多一大個圈.......(好彩^^ha~)

上左一樓.....食下野~咁就入去啦~~

thank you!....

哇=.=多人到死.......嚇死人咩.....

逼到我死呀........超恐怖呀

我想行姐.........點知=.=......有人好似被我成個推跌左......

超無奈.......根本冇用過力=.=

之後行左好鬼耐........行到11點呀......好似

好累=.=不過都叫有d收穫.........

一出會展.........就好黑呀.......有個xx唔知痴左邊條筋

竟將支煙向後掃........痴線ga!!

一掃就擦過我手隻........仲要扮冇野....向前行走.....超嬲呀!!

隻手即刻紅晒......##

好彩冇咩大外.....!!

返到屋企12點到......

可以睇重播啦=..=曼聯......真係唔係打握力不足呀

......好彩董大哥入左一球...ha~唔錯呢

 

 

ps...thank you阿囡=.=






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


順 於 2005-07-26 12:36 PM 發表:
我個日都有去啵..又係去到11點幾..
 
囡畀你唔畀我.../__\""真偏心
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......係呀=.=
好難撞到.......咁多人,..
 
佢冇俾你??......係唔係你等唔到佢呀=.=
佢好遲放工啵....-,-我都等一左好一陣子呀~~
Posted at 2005-07-26 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋