太累啦......所以冇打到日記
而家補返!!
今日一起身....就好似冇野做啦.........
但係其實好多野未做晒=.=
之後就出左去啦......本來就已經去書展ga啦
不過算啦........等多一陣........行多左一陣.......
之後都去灣仔啦.........哇.......多人到嚇死我
不過都預左ga啦.........排左好耐隊=.=
之後phone 左許\文........曼聯開左波不久........0:0
.......then去左會展入面......等阿囡......~當然係.....張飛啦
5點幾到.......終於等到lu~......我差d行錯行多一大個圈.......(好彩^^ha~)
上左一樓.....食下野~咁就入去啦~~
thank you!....
哇=.=多人到死.......嚇死人咩.....
逼到我死呀........超恐怖呀
我想行姐.........點知=.=......有人好似被我成個推跌左......
超無奈.......根本冇用過力=.=
之後行左好鬼耐........行到11點呀......好似
好累=.=不過都叫有d收穫.........
一出會展.........就好黑呀.......有個xx唔知痴左邊條筋
竟將支煙向後掃........痴線ga!!
一掃就擦過我手隻........仲要扮冇野....向前行走.....超嬲呀!!
隻手即刻紅晒......##
好彩冇咩大外.....!!
返到屋企12點到......
可以睇重播啦=..=曼聯......真係唔係打握力不足呀
......好彩董大哥入左一球...ha~唔錯呢
ps...thank you阿囡=.=
|