非常累.......
唉~~~救命呀!!!!!!
點解仲未可以有d信心......
我未見到理想成績的一半ge可能~
但已經進入軌道~~~可以平衡到一切~~感覺很好!!
要再努力d!!!
ps. 一個規律的作息!!