今日考埋中化......仲有oral就mock 完啦.....
都知死晒了......
好灰......
mock完.....去左魚池= =.....拯救金魚=.=
之後又餵魚..
下午去了藍田食牛肉飯~~
之後去左督波.....人生第一次
and 打羽毛球.....ha~好累= =
then,去了打機~~~掟波~幾好玩~~XDD
賽車.....仍然係超級屎= =
之後,行左一陣德幅~ home
ps. 謝謝你們的朱古力~
ps2. 謝你的士多啤利朱古力~~~真係好好食~