effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 148
累積人氣: 63843
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


...時間不多 分類: 未分類

心態可改,問題仍在

時間不多,情況嚴苛

克服心魔.......要憑什麼?






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


sharon 於 2007-04-19 11:08 AM 發表:
其實如果你真係想克服心魔既話 你應該要知道件事係點
先可以諗辦法解決 其實我覺得你應該樂觀咁面對囉 
雖然我唔知咩事 但係我都唔想你咁唔開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~知道~
謝謝你~~~
 
我只係覺得自己迷失左方向......
可能呢排只係溫書,只顧考試......
令好多事都冇時間慢慢咁去諗清楚.....
一時間~令自己係考試ge路上迷失左....
 
樂觀~我會的~~XDDDDDDD
 
人生總唔會一路都灰色的!...日子總有色彩~
天灰會過~~~朝陽總會出現!
haha~~XDDD
Posted at 2007-04-19 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人甲~彤* 於 2007-04-16 06:22 PM 發表:
???吾明呀~
可能因我D
理解能力巧差
so吾明......
吾關你事
-------------------------
呵我係路過
架咋......
-----------------------
去我日誌呀
http://blog.qooza.hk/wendy1994422
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

........?!
halo~ 你好?!..
 
哈~我都唔清楚自己.......
都好難令人明ge.......
唔洗怪自己~
 
呀~去左你日記了
~~幾好呢~XD
Posted at 2007-04-19 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋