本來想打......'考完了'........
我的oral ............後日就係啦~~~~~
仲未正式完..........唉~
好灰呀!!
ps. 快d 完~快d 去做運動, 去玩,去上班!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!