各位~7B ge 同學仔~
黎緊我地班會以DVD-R ge形式整電子同學錄~ 所以希望係呢幾日~~同學可以將你想要放入去的資料~告訴我們 (以msn , 日記留言 , 或電話 都可以)* 內容主要可以係 ----個人資料 特別回憶...(最好有多d 笑料 )
* 一般性資料可以係我,小丸,小q日記到留言 特別資料可以以'悄悄話'形式或直接msn我 仲有致電我們3個都可以!
ps. 有問題可以隨便問我們~!
ps2 . 盡量將消息散開去,thx!!