今日family day啦
一早 細路同 呀媽就去左睇戲......
因為我睇左~~所以冇去到
之後~~我先出去搵佢地~~in apm~~
ha ~~去到大家變左睇 靚仔~
黃曉明~
都ok呀~~
之後~~又去左九龍灣~
well~~~咁岩撞到肥谷同爆細~
then~~同呀媽行左一陣 宜家~
嗯~~係時候要為屋企執一執位啦
then, home~
晚上~~m記食野∼∼
ps. 死啦.....sem break 咁就完啦= =
完全未夠ge 感覺..............
不過我會 俾心機~~~
下個sem 唔會走堂 遲到~~~~~~
因為咁樣~~~可以學得好d~~
考試個陣就唔洗咁驚~~~
做莊務~~都冇問題~哈~
|