今日開會......有兩個人缺席.....
有唔少人遲到.....~~
我冇ga= =!!!~
不過~今日開會都有所改善ge
我真係唔介意付出多少
見到大家有所進步~~我係好開心的
then ~~同舊莊ge 人去食飯~~
之後~~又去左同william 睇戲 犯罪帝國~~
好睇呀~~
係我呢排睇戲之中~~~唯有一套係比較postive ge ending
home.........i read it........i cant control myself but sad............
仲有......夜晚 ~~~點解d 莊務會變成咁ga!!!!!!!!!!!!!!!!!
請誠實 實行 諾言!!!~~
機會~~不會有太多~~~
我也會快爆發!!
|