DAY OFF 呀!!!
訓左好耐= =.......真係有d過份
then~~~起身就食左一個好 late ge lunch
夜晚 開會 @ 又一城個頭= =
嗯~
上半part 可以改善下
下半part都ok ge~~
ha ~~~
希望大家都感受到啦~~
加油呀~~ha