星期六都要返學ge一個sem
第一堂 I.T.
其實真係唔錯~
呀sir好好呀~~~
個course 學ge野又好好~~
唔難唔淺
岩我呢d~~一知半解ge人
ha~~最開心都係 3月個course 已經俾晒分~~出埋gpa都仲得
不過成班得個幾個人~~
呀sir為左唔想我地 太早返
所以幫我地申請 遲一個鐘上堂~~
勁好~~ha
今日~~好早落堂~~11點都未夠~~
很好~~
返屋企 休息一陣
悶到傻....
之後~~去旺角 睇notebook電腦
不過行唔行都係咁= =.......間間咩都差唔多
所以~~是但解決
夜晚~~好似應酬咁
去左媽媒朋友屋企 幫人去慶祝生日
其實唔係話討厭......
只係搞到我~~唔係太自然
又唔知做咩好........咩人都唔識......
似social 多過慶祝~~
anyway~~~陪媽媽都唔差ge~~
佢開心就好啦~~ ~~
ps. 咩都冇所謂~~最緊要 付出後~~有人開心~~有人得到~
|