開會
很好呀~~ 真係欣賞大家ge 表現~~
你地真係 做得好好~~
慢慢再 成長下吧
一次一次 學得更多野~~
^^俾心機啦
之後去補習~
nice~~~
晚上 , 唔知岩唔岩 ......不過咁樣應該係而家最好ge做法.........
ps. 讓我好好想一想
當要說出覺得自己做得好 的時候
請你也想一想 沒有別人的眼光
沒有了 其他人的欣賞
你覺得 有意義嗎?
容我 評論一下
沒有付出 , 你接受得起 別人的讚賞嗎?