今日返足全日
上堂 總會d 笑位 ha~~
點解有一家人會全組消失左咁ge???!!!
psycho堂~~~繼續 bio野
不過 practice都唔錯~~~(雖然我之前 , 已經知道~~ha)
放學聯席會議.....
well~~真係-__- 相差好遠~~
我地 ge 莊員太好啦XDDDD
ps. 3月忙到 飛起呀~~~
要加加加加把勁~~
我會好好做我ge 輔助角色~~^^
放心啦~