今日,
都係咁啦= =
lunch幫美鳳老師貼野~
(貼到1B班,都係用視而不見呢招對個個人......)
唔知點解今日貼得好求其...可能因為食左野啦= =
放學,去EA meeting(English Abassador meeting)
勁好玩囉...=]
無啦啦話玩曲棍球~~我地組整左好大碌曲棍XD
不過竟然輸左= =輸左打氣分......
之後派章~~好野~~!
好威呀~~勁過晒d Prefect~~
哈哈哈XD