Ehunna's Blog
ehunna_0807
暱稱: EhUNna
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-15
2010-09-10
2010-06-20
2010-06-01
2010-05-28
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 372
今日人氣: 1
累積人氣: 2980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 2 日  星期五   雨天


2010-04-02 愉快 分類: 未分類

       今朝八點幾就起咗身喇~ 因為約咗Cherry佢地打波 XD~

       九點幾去到得勝...我估我係最遲戈個,點知xxx仲遲過我-  -

       之後一齊去松山,去到見到金蓮~

       唉,我同Amelia就慘喇! 打波打到隻手紅晒,仲'雨'埋添 T^T

                  過咗一陣,jackie同mandy都嚟埋~

                   打到十二點幾就同佢地去食嘢"

      食完之後同佢地去咗開心,見到xx雪個家姐...(佢家姐勁串囉-.-) 

     冇理到佢家姐..就喺度挽...挽咗一陣..就番屋企~

                      .      .      .      .      . 

     夜晚喺msn比"佢"串囉" 成日都串我 =  =   成日都蝦我嘅~ T_T 

    

COmmEnT  Plz~

         

    

 

    

  

        



2010 年 3 月 21 日  星期日   晴天


慈善步行~ 分類: 未分類

 今蕉七點半起咗身-  - 九點去m記同jackie佢地食嘢... 之後同佢地一齊番學

番到學校,聽校長講嘢,企咗半粒鐘... 十點七,八個字先開始行-  -唉,行咗好耐先行完一個松山..

仲要行去水塘...好鬼死晒囉 ... 想晒死人咩-  -  咁就行咗兩粒鐘...唉

行完之後番屋企..兩點幾就去打羽毛球...見到1D 啲人喺度打排球=.=

                     五點幾先走-  -  番到屋企攰到想死...

                冇嘢打LU...

CommenT ~



2010 年 3 月 16 日  星期二   晴天


15/3 - 16/3 分類: 未分類

15/3

           English  ...  PE..又無得上,..唉 ~  

           中文 ~ 派默書(100 xD),測驗(得六十幾- -)..

     地埋...悶到爆...   RK..又要唱戈首歌...真係好好聽 - . -" 之後派卷48/50

         LIT...派卷. . 18/20   Sci , Miss Wong  比左隻...碟我地睇...

      睇到好多人都想死- - 竟然比我地d咁xx ge嘢... 星期四仲要睇..邊個可以救下我牙~

    Alg...又派卷- -五十幾... 一日派咁多.. 想我地死咩!

 16/3

 Lit ..睇分.. Music .. .林sir諗住比嘢我地睇..但係睇唔到- - 淨係聽到d好奇怪嘅聲...

CS...   中文 . . .    Maths, 做改正   中史 . . . English. . 派Unseen(唔合格),gram(六十幾...)

  放 學   ~     補習             番屋企        .. . ..  .   冇嘢打lu

  

           



2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


11/3 - 12/3 分類: 未分類

   11/3

今日係Rosina 嘅生日~但係對我嚟講今日係最差嘅一日...

因為聽日就要交Lit 喇,但係我地戈組仲未就完- -

得番一日時間. . . 真係好驚做唔晒 ...

最後我地做到七點幾. . .

跟住去咗xx雪戈組睇下有咩幫手- -

跟住做到差唔多九點就走. . .番到屋企..沖涼.食飯.開電腦.瞓教-

12/3

GE .  .  . Conv       RK..  測驗...牙生陰人ge.... = = 

小息~  Chinese . . .抄嘢 . .   Sci. . .派卷 . ..好低分. . .

                     放學... 見到xxx  

                . . . . . . . . . . . .  . .  .

   點幾同MAY姐一齊番學 .  .  .又見到佢- -   世史- -聽故仔 - - 全班都冇乜人聽 . . .一係喺度傾計..一係喺度挽/瞓教. . .

 Maths . . .死期來臨- -派卷. .  低到爆 . .  錯埋d無聊嘢  Ps . . .聽MIMI講嘢. . .  放學 Yeah. ~

  同MAY姐去買嘢食 . . . 去補習 . . . 六點幾補完 ~  番屋企  .  .  .

 食飯 .  .  . 沖涼 ~  睇電視     挽電腦    SLEEP !

     COMMENT '

       



2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-03-06 開心 分類: 未分類

今蕉九點半起身,開電腦...兩點同車厘子佢地做LIT..做到差唔多四點..去左演藝搵小怡

見到佢真係好開心牙 =] 仲見到丫敏同wingkei..之後.去左小怡間房... 佢喺度彈琴 無啦啦有個啊sir走入嚟,...

嚇親小怡...傾傾下計..又有個女人同男人入嚟...又唔烤門..好彩冇比佢地發現我同怡喺度挽xx......

五點幾同怡去左買嘢食'    食完之後  小怡就吹笛. . .  (幾好聽 XD)  六點幾就走lu,唔知我地幾時又會見面呢^^

番屋企戈陣  又見到丫敏同埋佢丫媽=]    

番到屋企都成八點lu ... 食飯   沖涼   上網...做功課.......

~CommenT !~