| «‹ August 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 去左做project |
分類: 未分類 |
題外話:
好耐冇打blog
一打blog就諗番以前既小學生活
哈...都滿奇怪的.
本身我想打xg
但係...有d原因唔想講=]"
講番今日..
去左Bruce道做pj...
朝早搭地鐵去= =
到左柴灣站
哇
多人到丫...
d人去拜山
講個祕密比大家知
其實我未去過拜山的XDDD
之後去左7仔
等齊人,
就去Bruce屋企做功課
都幾開心哇
做左3粒鐘pj
d人話攰
所以去左玩蘋果棋"
(本身想玩象棋 但在場冇人捉得羸我 so排斥我)
所以玩蘋果棋"
得Bruce同我打成平手= =
其他人全輸
其實在場得4個人
包括我-3-
題外話
上次去迪士尼d相
已經上傳左
按我
完=]
|
網主回覆
哈
依家興玩洗cm咩xD?
Posted at 2008-04-05 11:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾好丫
不過想轉番男女校xD" Posted at 2008-04-05 11:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有幾多牙@@?
Posted at 2008-04-05 11:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@0@"
唔好啊@@V Posted at 2008-04-05 11:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55
中學都幾煩
小學好好多>3<" Posted at 2008-04-05 11:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
me2啦@O@
好想約佢地出黎聚一聚>< Posted at 2008-04-05 11:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀
我未拜過山
可能好事黎-3-
親人冇咩死過
so
唔駛拜山 Posted at 2008-04-05 11:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-0-
@@
thx
其實我唔知點應好XD Posted at 2008-04-05 11:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|