阿傑既日記:)
我只是塵世間一隻迷途既小羔羊.."
eidolon
暱稱: 威少;<
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔用qooza了
無題xd
聖誕假
學生會宣傳~~
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 971
今日人氣: 37
累積人氣: 23552
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


解剖田雞 分類: 未分類

嘻=v="

今日又好似平日咁番學~.~

最憎day2

英文2堂

1堂成班落左mmlc打字

1堂對Gammer~

之後又遲放

買唔到野食了

~_~"

之後數學

又係做堂課

D&T

今日算好

唔駛點做野

幾happy哇-3-

lunch..

上左實驗室睇解剖田雞

「以下內容可能會引起不安.有心臟病者不宜看.本站不會承搶任何法律責任=]]

首先

用4粒釘

釘住d手手腳腳..

但係隻野未死

之後用解剖刀.

戒開第一層皮

搵到田雞條大動脈

用線綁住

聽條友講話驚整斷左既話..

整死田雞wo~

之後戒開埋入面塊皮~

睇到d心呀個d

佢個心仲跳緊

幾得意..

之後一舊一舊咁講解係乜黎

第一次咁徹底見到動物內臟

^^"

之後勁多人嚇死左

我心諗:男仔都咁冇膽~

XD

之後上埋2堂通識

放學=]

 

最憎day2

乞人憎

 






訪客留言 (返回 eidolon 的日誌)


ocavaliero 於 2008-04-17 06:45 PM 發表:
@@
apple
佢知唔知我係邊個,
.......
moon!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple 於 2008-04-17 03:49 PM 發表:
中一就咁好玩,
中學生活都唔錯,
以前我哋要中四先可以做呢啲實驗。
最近好嗎?
我的新工作比較忙,
希望暑假可以與你們見見面,
好嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好掛住你呢
MISS HUI~"~
 
暑假見
好呀
約定一個時間@@
約晒小學D人黎^^ 
Posted at 2008-04-17 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ryan_wong 於 2008-04-16 10:33 PM 發表:
牙影,,[[車振傑]]手振正常
要當住10幾人,,
要唔可以出錯,,
去解剖隻田雞- 3 -''
你都淆啦- 3 -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cwy4a 於 2008-04-16 09:39 PM 發表:
我都好想睇下*0*
雖然睇果陣一定會嚇死的-v-`
仲會大叫* haahaaaa

點解英文堂有得去mmlc打字咁正架@@"
我而家勁憎英文堂丫`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第日高form可能有得睇-3-
 
mmlc打文丫麻
之前作左文
依家去打同印出黎-3- 
Posted at 2008-04-16 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]