阿傑既日記:)
我只是塵世間一隻迷途既小羔羊.."
eidolon
暱稱: 威少;<
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔用qooza了
無題xd
聖誕假
學生會宣傳~~
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 971
今日人氣: 12
累積人氣: 23641
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


斷正-口- 鬱悶 分類: 未分類

今日番到去

又係一樣買野飲~

跟住上堂

科學堂睇片..

跟住到數學堂

落mmlc畫圖

畫完出去排隊個陣

我轉書=_=

轉轉下有人搭我膊頭--

唔知佢邊個

原來係石sir -口-"

勁黑仔

比佢捉住左=_=

之後的左我上去鬧..

佢又5算鬧既

諷刺我話:你轉書咁勁.不如遲d去校慶表演丫..仲可以搵d轉書既人組成一team...

我冇野講

我終於石sir恐怖既地方

佢個種壓迫感

就算佢5講野

望住你

你都驚..

之後記左一個名

佢本身話:叫我放學留係道轉2個鐘頭書

之後後尾先改番淨係留名..

觀察下先..

不過我5知觀察係咩意思..

之後PE

我喊了..

唔知點解我會喊..

總之勁5開心啦

跟住不斷諗呢件事

心入面不斷責怪自己.

你地可能5當一回事

但我就很在意了

搭車又諗

lunch又諗

依家都諗緊...

唔開心..

 

以後5轉書

轉筆好了

 

成績表出了.測驗個張 考試未出 我d分:

 

科目                 功課(50)                  測驗(60)              課堂表現(10)            總分(120)  

英國語文           35                           49                      9                             93

中國語文           39                           53                      8                             100         

數學                 34                           30                      10                           74

綜合科學           35                           48                       6                            89

電腦認知           15                           50                       8                            73

中國歷史           41                           29                       7                            77

通識                 40                           38                       9                            87

普通話              36                           22                       9                            67

 

總分=660分(8科) 






訪客留言 (返回 eidolon 的日誌)


sinting0601 於 2008-04-24 07:14 PM 發表:
好吧=]]`
但係我真係退步左好多呢..
我都吾知點算呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩5開心可以搵我
我可以做你聆聽者XDD 
Posted at 2008-04-24 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinting0601 於 2008-04-24 06:45 PM 發表:
吾好吾開心了吧=]]`
成績真的不錯..
我比你差好多呢..
唉`
我都吾知自己發生咩事呢..
不過下次要追啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5係丫-3-
你都應該5會好差架wo=3=""
+油吧-3-
一齊努力@v@
 
Posted at 2008-04-24 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Apple 於 2008-04-23 08:39 PM 發表:
成績幾好喎,努力呀!
今日係世界閱讀日,學校有冇活動呀?
你最近有冇睇書呀?
暑假見!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩睇書呀
今日世界閱讀書咩
我地學校冇活動~.~
 
成績有咩用丫~
操行搞成咁

Posted at 2008-04-23 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]