阿傑既日記:)
我只是塵世間一隻迷途既小羔羊.."
eidolon
暱稱: 威少;<
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔用qooza了
無題xd
聖誕假
學生會宣傳~~
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 971
今日人氣: 11
累積人氣: 23526
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


天氣轉涼 分類: 未分類

今日一落樓

哇..

凍到我丫

大家記住穿多d衫 XDDD

番到去

食早餐

食完上堂-_-

唔知點解今日成班人特別眼訓Zzzz

2堂英/_\

感覺好像落了地獄-_-

好彩時間過得快

又小息了

之後數學

最like數學

數學一班人傾數

特別開心呢=]]

D&T

最憎既堂之一

相比英文

不能相提並論吧=v='

食lunch.

食完玩捉

又出一身汗@v@

2堂通識=="

度日如年

單生差d訓著左^^

我梗係好留心啦^V^

磨菇比人罰出去企

成日做埋d動作引我地笑.

但係..最後都比鄭老師罰抄校規

幾可憐

但抵死-o-"

就快轉校

呢d咁開心既場面

都未必見到了

 

係cghc讀書仲有50日咋.







訪客留言 (返回 eidolon 的日誌)


sinting0601 於 2008-04-25 05:40 PM 發表:
轉校?!'
真的嗎?!'
轉到那裡去?!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知
轉BAND2算了
黃大仙~觀塘區^^ 
Posted at 2008-04-25 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ocavaliero 於 2008-04-25 04:43 PM 發表:
你轉校呀,
邊間呀,
係邊到嫁,
係唔係我個間呀,
如果係就好啦,
咁就一齊挨啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔轉你個間@@
D女仔唔令xd
講笑"
唔喇
想轉番黃大仙~觀塘區
Posted at 2008-04-25 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ocavaliero 於 2008-04-24 08:03 PM 發表:
HI~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]