| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 天氣轉涼 |
分類: 未分類 |
今日一落樓
哇..
凍到我丫
大家記住穿多d衫 XDDD
番到去
食早餐
食完上堂-_-
唔知點解今日成班人特別眼訓Zzzz
2堂英/_\
感覺好像落了地獄-_-
好彩時間過得快
又小息了
之後數學
最like數學
數學一班人傾數
特別開心呢=]]
D&T
最憎既堂之一
相比英文
不能相提並論吧=v='
食lunch.
食完玩捉
又出一身汗@v@
2堂通識=="
度日如年
單生差d訓著左^^
我梗係好留心啦^V^
磨菇比人罰出去企
成日做埋d動作引我地笑.
但係..最後都比鄭老師罰抄校規
幾可憐
但抵死-o-"
唉
就快轉校
呢d咁開心既場面
都未必見到了
係cghc讀書仲有50日咋.
|
網主回覆
唔知
轉BAND2算了
黃大仙~觀塘區^^ Posted at 2008-04-25 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你轉校呀, 邊間呀, 係邊到嫁, 係唔係我個間呀, 如果係就好啦, 咁就一齊挨啦^^
|
網主回覆
唔轉你個間@@
D女仔唔令xd
講笑"
唔喇
想轉番黃大仙~觀塘區
Posted at 2008-04-25 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|