琴日好開心丫... 我琴日唔止可以見到我ge乖女,,妍妍&嫻嫻.. 仲可以見到我最乖ge女-----媛媛... 之後本來我係要教妍妍&嫻嫻摺rose ga// 但係要去搵媛媛,, soo...我地去左影貼紙相.. 我已經好耐冇影過貼相la!! 搞到我都唔知整咩手勢好丫.. 再+上我個樣甘樣衰,, 點影都唔令ge...
今日同我表姐去游水ar!!超超~~好玩ar!!同埋今日一齊去搵工做ar!!不過唔知戈間野請唔請le???如果戈間野唔請ge話..我就去做佳景戈間m記算啦..不過都唔知m記請唔請ar!!我真係好需要工作ar!!
天主ar!!求你俾份工作我la..我好需要ar~~我需要$$ar!!我真係好需要$$ar~~~
23號我就要行畢業典禮la""我終於初三畢業la!!戈日我要好早起身a!!因為戈朝要8點30分去到大會堂門口集合ar""戈朝我都唔知幾點出門口呀..因為我又要去食早餐la/.戈日又唔知搵唔搵埋我個fd le.....
24號就要返學校羅成績表..25號就同d fd去食飯la,,
今日要出去同表姐出去搵工做ar""
之後再同忽in去街街la~~
希望今日可以搵到工la..
因為我真係好想搵暑期工ar!!!
我而家好需要工作ar!!!
__________余小elaine_____________
____加油呀!!!一定要搵到工ar____
老公佢今日俾左我100蚊ar""
我問佢做咩俾$$我呀??
佢話佢要養我wor,,,所以戈100蚊係家用,,
我超開心呀...
因為佢要養我ar..
我今日去左佢屋企呀
我係佢屋企門口等佢..
點知佢返黎冇幾耐..
就見到佢老豆呀..
之後我仲超無奈呀""