易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


人群管理..!! 分類: 未分類

0710..

起左身..做骨妹..

做到0815..

隻手唔屬於自己的..==

0845..

出門口..

打俾美美..佢同我講仲係hm食緊bft..

0900..

去到..買野食..等到美美就換3

0930前..

去到文康..

 

(飛..)

 

全程..得個企字..

不過好好笑..

有個攤位遊戲笑到我死..

問..

1)."呢樣係安非他命(牌仔),呢樣係大麻(牌仔),咁邊樣係大麻邊樣係安非他命(指住兩張牌仔問)..??"=0=

2)."呢個係大麻(牌仔一張),咁邊個係大麻(指住岩岩張牌仔問)..??"==

3)."呢樣係大麻(牌仔),呢樣係檸檬茶(一樽檸檬茶),咁邊樣係大麻(指住一張牌仔,一樽檸檬茶問)..??"=.=

仲有好多咖..好好笑..不過忍笑忍到我傻..勁辛苦..><

 

今日又俾人鬧啦..橙..

唔係"針對"..冇野好講..

難怪佢地會話"知人口面"不知心..

算啦..唔好理咁多啦..

邊個係25..知黎都冇用..

最多咪憎佢多d..

係咪..??

so唔好咁sad啦..

sad都冇用..

 

0600..

返到st..

食m記..

行陣街..

傾陣計..

返屋企..

 

*今日俾人拎電話..

  識左幾個人仔..

發表時間:2006-02-19 10:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)


力刀 於 2006-02-25 12:21 AM 發表:
冇事嗎??你多d休息喇!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗冇樹掛..
最多咪講唔到野同咳死..
之前又唔係未試過..
你都應該見過啦..
haha..
休息就諗諗啦..
不過應該幾難實行..><
Posted at 2006-02-25 04:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀烽 於 2006-02-20 07:20 PM 發表:
呢個係1字,呢個係2字,咁邊個係二字呀∼
   ↓     ↓
   一     二
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 217
累積人氣: 20569
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed