易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


╰0-0╯ 分類: 未分類

0412(夜)

等老公放工..

同哈仔食野..

傾計..

11點幾返馬鞍山..

再同呀b&表哥入粉嶺食宵夜..

2點幾3點返去訓..

0413

一早...相公外出..

入粉嶺幫呀b搞野..

一搞就...2點先返..

我就訓到點幾..

起身同bb玩..

好可愛呀佢..><

等佢地返黎之後..(今日有表弟[呀聰]..兩兄弟超似樣呢..!!)

去新港城食lunch..

食完出沙田"督"波..

老公同呀b玩..

我同呀聰就睇..

兩個玩到攰死左..(兩個冇訓ge人玩..傻的..)

我就同呀聰睇到悶死左..

兩粒波玩左差唔多30分鐘..=_=

最尾由老公打救左我..入埋粒黑波..走得..

開心得很呢~

"督"完拎返個cb俾林生..

之後返馬..

買野食,租碟睇..

返到去食完野..

同老公訓左陣..

佢就死了..哈哈..

訢到點幾落街買野..

返黎睇---情義我心知..

睇到我想訓覺..-_-

全程睇傻仔..救命..

3點幾睇完訓覺..

0414(早)

10點幾起身..

一早遊車河入粉嶺接世伯..

呀聰..冇得返屋企..呵呵

遲起身的代價..陰公..

遊完粉嶺遊返返大圍..

我就返屋企..

 

 

 

**超愛老公耶..>3<

發表時間:2006-04-14 01:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 13
累積人氣: 19969
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed