|
 
 
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 呵 |
分類: 未分類 |
琴日list...
唔好提..
又係一dd..
不過好就好在..
past b我有做晒..
第1次真真正正咁做..
都唔係好難..
係眼訓問題ja..
不過都夠我去死..
考完搵霖霖呀媽..
去佢hm睇女人購物狂..
幾好睇..都幾好笑..
睇完等居媽..
去左大圍..
哈仔做果間食野..
食到飽飽..
個老板娘都幾好人丫..
4點幾呀霖返工..
我同車車就係富嘉傾計等哈仔..
0630出深莆光..返佛堂..
食飯..食完喂栩洳..
8點幾又走左lu..
今日.....
死左.......
訓左成日.........
7點先起身...........
miss左不下10個電話.......
唔好意思唷...>_<
|
|
|
|
| «‹ December 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|