易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


發左個惡夢呀... 分類: 未分類

發左個夢都唔跳算唔算惡夢..

一層樓..向地底發展左18層..

層樓又冇真正用途wo..

只係放係度..

入去ge話..要行好多樓梯..

修面好恐怖的..

好似地獄咁..

每行一層就愈恐怖..

又凍..有d聲又嘈..

層層都唔同..

果度冇乜人行..

但係就會聽到好多聲..

d人聲..嗌得好淒厲..

會唔想再聽到..

唔願意再行落去..

到最後..我係冇行晒..

行左10層左右..

就同另一個人雞咁腳走左..

嚇死我了....>_____<

不過同我行果個人係邊個..

我又真係唔知wo..

同佢好似係唔識..

但係又好似好有親切感咁..

迷茫..

發表時間:2006-07-22 02:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« March 2026 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 162
累積人氣: 20231
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed