易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


2006-07-30 分類: 未分類

今日出左mk..

買3..影相..食飯..

好攰..

冇咩想打..

大致上係咁..

 

 

 

 

人會變..

但係大多數ge人..

都唔會去改自己ge性格..

我就係其中一個..

有時會覺得自己好衰..

明知d咁ge性格乞人憎..

d人會唔中意..

但係就偏偏唔會去改..

 

 

 

 

 

 

 

但係d人又會唔會為左一樣野..

例如一個人..一件事..

而去將自己改變呢..??

如果會..

果個人..果件事..

我諗一定係好重要..

呢種人係我眼中都幾偉..

可能係因為我自己尚未做到啦..

先會咁諗..

 

 

 

 

 

 

 

有時我都會範圍自己好冇用..

好似咩都做唔到咁..

唉..覺得自己好失敗也~!!

 

發表時間:2006-07-31 12:02 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 163
累積人氣: 20232
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed