易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


嬲呀 不安 分類: 未分類

一早起身就係度嘈住晒,煩到死 ,仲要嘈醒我果下先衰 咁我咪鬧佢lo,佢竟然話返我轉頭,咁我忍唔住就打佢啦∼ 跟住俾呀媽鬧...不過呀媽係鬧佢嫁,哈哈 ,佢話嘈住人訓覺已經衰啦,仲要話人,等等啦,哈哈,真係真理長存呀∼∼不過依家以經俾佢嘈醒左,訓唔返,唯有一早起身就玩電腦,搞埋套u就去街街∼ye@h∼

發表時間:2005-07-23 09:20 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 191
累積人氣: 20260
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed