易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


2007-04-15 分類: 未分類

大澳半日遊..行下呢度,行下果度..睇下呢樣,睇下果樣..

其實大澳都冇野睇,冇野行..

但係唔知點解..可以行左幾個中..睇左幾個中..

突然有d佩服自己~哈哈!!

 

大澳,玩半日就得ge..

嗌我玩多日..我都唔會理你..=.=

皆因..真係冇野好玩......

 

又兩日冇見過老公了..感覺..怪怪的..>﹏<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://groups.xanga.com/groups/group.aspx?id=1030850

發表時間:2007-04-15 07:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 34
累積人氣: 20386
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed