易拎's DiArY
寫下平時d low b野lo

2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


呆滯 分類: 未分類

仆街丫~好燥lo~冇野呀~作野咁勁~去做編劇啦~屌~~我依家覺得你好撚仆街lo~都未見好似你咁9 ge人咖~fd都冇撚得做呀~收啦~豬西丫~搞到我爆晒粗...真係好想打7你呀~仆街仔~~~!!!

發表時間:2005-09-15 10:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 elainebb 的日誌)


daddy 於 2005-09-18 01:00 AM 發表:
2拎
       .............老豆都好了解妳嘅心情~~有咩想講...有咩嘢唔想講..
                        老豆知嘅...總之大家都  "盡在不言中" 啦    
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming ming 於 2005-09-16 10:18 AM 發表:
做mei咁嬲ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





elainebb
暱稱: elaine
性別: 女
國家: 香港
« March 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
日誌統計
文章總數: 494
留言總數: 58
今日人氣: 26
累積人氣: 19887
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed