cursorshelp

 

2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


2008-11-12 分類: 未分類

依幾日都統測卷都差吾多派曬!!!!

仲欠普通話卷!!唉!!

F.1已經吾合格!!

更何況F.2呢!!

                                                               [[每個人都有自己的悲傷,雖然輪廓、大小、重量各異,然而悲傷的

                                                                                          顏色對我們每個人都是一樣的。]]
 






訪客留言 (返回 elaineman 的日誌)


LOUISchan 於 2010-02-15 09:38 PM 發表:
康康cm又黎啦~
新ge一年啦=]
今次唔搞咁多花樣啦=]
祝大家"吃皮了耳牙"=]
唔明就讀下^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2010-01-21 10:07 PM 發表:
"CM FOR YOU"係本班列車既終點站!!!
多謝乘搭地鐵=]
乘客可從下面回覆,或直接到本站留言=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2010-01-20 10:52 PM 發表:
"今日提提你"
現在已經係夜深啦~
請你乖乖上床早D訓~
仲有要蓋好被,咪踢被,咪凍親AR^^
今日提提你...係由"CM FOR YOU"同"LOUIS"
聯合讚助播出=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2010-01-19 09:42 PM 發表:
CM FOR YOU=]
哎呀,好累丫~
可否在你blog子借宿一宵呢?!
唔洗招呼ga la^^
睡著了ZzZzZz......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2010-01-17 10:52 AM 發表:
cm for you=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2009-12-07 11:00 PM 發表:
cm for you=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ceciijaii 於 2009-12-06 08:46 PM 發表:
c0mm3nt(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2009-12-06 01:17 PM 發表:
cm for you=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUISchan 於 2009-10-05 08:12 PM 發表:
我番黎啦^^留個cm比妳~
雖然好耐冇on,不過唔好打我^^
逃~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levenderho 於 2009-03-19 10:11 PM 發表:
c0mmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
elaineman
暱稱: ♥雯雯♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區