| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
分類: 未分類 |
各位
好對唔住
Sorry!
咁耐冇打blog
因為上星期到依加
冇一晚訓得好
晚晚訓下又醒下
唔知乜事
直到琴日
我D體力已經完全透支
番學見到我冇乜事
(其實係死頂)
仲諗住今日放假
琴日就可以訓到好晏
結果阿媽話要陪佢去飲茶
8點鐘起身
有冇搞錯呀
放假都要8點鐘起身
最慘既都係琴日
琴日放學
我同埋班fd搭MTR番屋企
落車個陣時就大劑
我溜左個袋係地鐵道呀
呀………………………
我不斷同番個D人講
結果得個桔
我係屋企呆左成晚
我諗都無lu
不過
希望在明天嘛
(呢句廢既)
唔講啦
留個Cm
畀D意見我啦
=.=’’’’’’’’’’’’’
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
| 2008-05-15 |
分類: 未分類 |
hi~各位
對唔住,有好耐冇打blog
唉!成星期都有測驗
搞到十一二點
連打blog都冇時間
咩野天理啊
上堂會瞌眼訓
由其是中文
好悶
好心你個死猩猩咪教啦
堂堂都要我瞌眼訓
唉
好難頂架
今日下午有試食會
吃到好飽
放左學後
我就去打波
執法個陣時
Form four既同學
(如果我冇記錯應該係欣既『師姐』 = =)
佢佢大腳抽射個波
仲係向住我
遲頓既我
淨係轉個身就畀人地射中左背脊
(失敗咁都被唔到)
佢話射中左會高D
高左仲要多謝佢 = =
完全O咀
好啦
今日講住咁多
我要訓搞啦
留cM畀我啊
See you
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|