愛上佢,,,係唔係我既錯??
我唔知佢今次係唔係講真,,,
但係,,,我都係愛佢,,,
當我同Queenie去影貼紙相果陣,,,
我好似咩都唔記得哂,,,
但當我係番屋企既路上,,,
我又想起佢,,,
我有想過,,,佢都係唔岩我ga啦,,,
但係又有人話,,,你好難先擁有佢ga,,,
我既想法又停一停,,,
眼見佢同某某玩得咁開心,,,
我都知終有一日,,,我同佢會玩完,,,
尼一日,,,我以為唔會咁快出現,,,
點知,,,佢就出現左,,,
次前,,,我話唔想咁快畢業,,,
而家,,,我既想法又改變左,,,
我想尼一日快d到,,,
離開尼一所令我跌落深谷既學校,,,
|