佢居然響msn用粗口鬧我呀,,,
我好想尖叫呀!!!
你咁好鬧口,,,唔去做DJ真係浪費呀,,,
你要鬧ma,,,我就鬧衰你,,,
你又窮,,,又樣,,,讀書又唔係勁,,,學人話入St.Paul!!!
唔知醜,,,又濛豬眼,,,
係到對d美容懶高深咁,,,
食屎啦你,,,論有錢我又有錢過你,,,
論靚我靚過你,,,論讀書我又好過你,,,
你好好反省下啦,,,8po,,,