| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| 多謝... |
琴晚成晚訓唔到呀..
成晚都係到諗緊,
阿sir今日會唔會返黎呢?
跟住今日返學..
因為音樂日..
所以我地練習多幾次,
練左冇幾耐,
中央咪就叫我地入hall...
好緊張呀!
之後入到hall...
見到一個穿紅色衫ge人...
覺得好面善,
當諗緊個陣,
可欣回頭同我講話:「阿sir呀!」
係wo..一時之間唔係好認得tim..
而且重要離我咁遠,
好難睇得清楚!
阿sir坐左係角落頭..
見唔到..
好快就到我地班啦,
要去後台準備,
起左身,
見到阿sir係後面,
客左我一跳,,
阿sir明明坐左係角落頭架..
無啦啦做坐左過黎..
我地出後台個陣..
阿sir講左句:「你地一定得架!」
好大鼓勵呀!
終於到我地班啦,
上到台,見到台下全部都係人,
更加緊張,
開始啦..
唱啦,miss做手勢叫我地大聲d.
我米大聲d lo.
不過唔知台下覺得o唔ok wo..
我地唱完,
去返台下坐,
睇其他班表演..
佢地表現得好好呀!
有少少自悲tim==
唱到中三..
好勁呀佢地,
唱到勁high...
台下d同學仔都睇到勁high..
個氣婚好好呀..
好似去左演唱會咁,
不過,
唔知幾時...
我回頭,
阿sir已經唔見左啦....
完結之後.
返班房開聯歡會,
不過,
因為我地班班會費太少啦,
所以冇搞到,
正係飲左氣水、食左d暑片...
因為自己喉嚨痛..
冇得食==
話咁快,到左12點8啦,
放學,
同可欣諗住去搵阿sir,
但去到hall,
高班個d重未表演完呀!
冇得搵啦.失望==
無聊地返到屋企了.
|
| 刊登時間:2007-07-11 01:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好想增加多d版版瀏覽人數呀!大家叫我d人黎啦~
版主:*﹏小琳]'
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 253 | »
|