elleen10
暱稱: elaine。琳'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
new blog..
琴晚..
婆婆生日呀!
又有新作啦..]''
回來了..]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


多謝...

琴晚成晚訓唔到呀..

成晚都係到諗緊,

阿sir今日會唔會返黎呢?

跟住今日返學..

因為音樂日..

所以我地練習多幾次,

練左冇幾耐,

中央咪就叫我地入hall...

好緊張呀!

之後入到hall...

見到一個穿紅色衫ge人...

覺得好面善,

當諗緊個陣,

可欣回頭同我講話:「阿sir呀!」

係wo..一時之間唔係好認得tim..

而且重要離我咁遠,

好難睇得清楚!

阿sir坐左係角落頭..

見唔到..

好快就到我地班啦,

要去後台準備,

起左身,

見到阿sir係後面,

客左我一跳,,

阿sir明明坐左係角落頭架..

無啦啦做坐左過黎..

我地出後台個陣..

阿sir講左句:「你地一定得架!」

好大鼓勵呀!

終於到我地班啦,

上到台,見到台下全部都係人,

更加緊張,

開始啦..

唱啦,miss做手勢叫我地大聲d.

我米大聲d lo.

不過唔知台下覺得o唔ok wo..

我地唱完,

去返台下坐,

睇其他班表演..

佢地表現得好好呀!

有少少自悲tim==

唱到中三..

好勁呀佢地,

唱到勁high...

台下d同學仔都睇到勁high..

個氣婚好好呀..

好似去左演唱會咁,

不過,

唔知幾時...

我回頭,

阿sir已經唔見左啦....

完結之後.

返班房開聯歡會,

不過,

因為我地班班會費太少啦,

所以冇搞到,

正係飲左氣水、食左d暑片...

因為自己喉嚨痛..

冇得食==

話咁快,到左12點8啦,

放學,

同可欣諗住去搵阿sir,

但去到hall,

高班個d重未表演完呀!

冇得搵啦.失望==

無聊地返到屋企了.

刊登時間:2007-07-11 01:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

好想增加多d版版瀏覽人數呀!大家叫我d人黎啦~

版主:*﹏小琳]'