| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
開心死人la!!!  |
分類: 未分類 |
今日,我好早就起左身,跟住阿b就同佢阿媽去幼稚園實習下,
我就同媽咪去睇醫生,跟住就一齊去飲荼
之後,就係藍灣半島行左陣,我仲買左對鞋tim
然後,去左婆婆屋企,過左陣,我地就開始打麻雀(我、婆婆、公公、表哥.....)
跟住,表哥、表嫂同阿b就番屋企,而我同阿媽又去藍灣半島
我係藍灣半島買左好多畢業禮物比同學,之後,阿爸打電話黎話食飯
我地就係桃源島度[打邊爐],跟住先番屋企包禮物.....
唉..悲慘的星期一快將來臨了,真不知怎面對ar..
|
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
死la!!  |
分類: 未分類 |
死la!!我琴日居然以為自己係玲玲度已經打左blog ar,跟住番到屋企,見好夜,咪唔開機囉,點知,今日䏲blog既時候,竟然係冇打blog ga!!唉...不過都要講聲sorry!!
講番今日,都係無無聊聊咁過,不過老師派左好多野黎ar!!
結果,搞到我個書包冇晒位,唉....
跟住,放學之前老師叫晒d星期一有份攞獎既同學上去禮堂綵排,嘻...我都有份ga!!
仲有ar,今日老師同我地討論星期一茶會d野,訂左每人最少要出$20
星期一就要畢業la!!我好唔捨得ar....想同d同學繼續一齊讀書ar~不過,我會用MSN、講下電話或者約出黎玩等,同d同學繼續聯絡,另外,我得閒都會番母校幫下手ga!!
我真係好唔捨得d同學ar....... |
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
閃避球  |
分類: 未分類 |
賽果公佈:就係...唔清楚,想知點解,就睇下下面la~↓↓↓
今日早上落大雨,我原本仲諗住今日冇得玩閃避球
不過好彩,過一陣就雨過天晴la!!!
正式比賽前,老師叫我地先係操場到跑兩個圈
跟住就開始比賽la~當兩班既女仔準備開始時...
6a班突然落左黎上堂,唉.....結果咪男、女仔各玩五分鐘囉= =(咪就係因為時間太少,所以唔知邊隊win囉)
放學之後,我就同茵茵、玲玲、茵茵細佬and茵茵家姐一齊去食飯,都幾好味ga
我啱啱番到屋企,跟住就落雨la~,真係幾好彩ga
不過諗到就黎要同d同學分開,真係好唔捨得ga,希望大家第日多d約出黎玩下la~ |
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
好鬼Happy ar~  |
分類: 未分類 |
今日番學,都係玩下遊戲咁la~
不過,第四,五節果個講座,雖然有d搞笑,但係我都係好想訓覺囉...
跟住下午,真係好鬼Happy+好玩
譚家雯,淑雯仔and靖而仔都黎左我屋企玩
本來,就係玩大富翁既,但係之後...
靖而仔and淑雯仔就玩電腦,
我同譚家雯就打機(NDS),約四點佢地就走左la!!
仲有,今日阿B終於都番黎,所以我成日都好Happy ar~~
最後,有人提出希望我擺金蛙d相出黎,所以呢幅就係la~>> 
聽日6b同6c比賽閃避球ar!!賽果聽日揭撓 |
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
跳傘隊  |
分類: 未分類 |
今日,媽媽要番工,得番阿爸係度陪我
初初真係唔知做咩好ga,跟住睇電視知道八一跳傘隊係維園加開一場
諗諗下,咪去左睇囉,結果我地早左成半個鐘去到
真係好似中暑咁,熱到死死下
之後,表演就正式開始la!!
真係好精采,不枉我等左咁耐
然後,我地一齊去食雪糕,真係即刻涼哂 ,跟住就返屋企la~ |
|