Ellen--blog                         
                                          
ellen456456
暱稱: ★Ellen★
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
^.^
游水
派位+游水
畢業禮~
[H&M]
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
olivia
☆薰衣草的故事☆
小布::日記
玲之歷程
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 1485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


開心死人la!!! 愉快 分類: 未分類

今日,我好早就起左身,跟住阿b就同佢阿媽去幼稚園實習下,

我就同媽咪去睇醫生,跟住就一齊去飲荼

之後,就係藍灣半島行左陣,我仲買左對鞋tim

然後,去左婆婆屋企,過左陣,我地就開始打麻雀(我、婆婆、公公、表哥.....)

跟住,表哥、表嫂同阿b就番屋企,而我同阿媽又去藍灣半島

我係藍灣半島買左好多畢業禮物比同學,之後,阿爸打電話黎話食飯

我地就係桃源島度[打邊爐],跟住先番屋企包禮物.....

唉..悲慘的星期一快將來臨了,真不知怎面對ar..



2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


死la!! 不安 分類: 未分類

死la!!我琴日居然以為自己係玲玲度已經打左blog ar,跟住番到屋企,見好夜,咪唔開機囉,點知,今日䏲blog既時候,竟然係冇打blog ga!!唉...不過都要講聲sorry!!

講番今日,都係無無聊聊咁過,不過老師派左好多野黎ar!!

結果,搞到我個書包冇晒位,唉....

跟住,放學之前老師叫晒d星期一有份攞獎既同學上去禮堂綵排,嘻...我都有份ga!!

仲有ar,今日老師同我地討論星期一茶會d野,訂左每人最少要出$20

星期一就要畢業la!!我好唔捨得ar....想同d同學繼續一齊讀書ar~不過,我會用MSN、講下電話或者約出黎玩等,同d同學繼續聯絡,另外,我得閒都會番母校幫下手ga!!

我真係好唔捨得d同ar.......



2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


閃避球 不安 分類: 未分類

賽果公佈:就係...唔清楚,想知點解,就睇下下面la~↓↓↓

今日早上落大雨,我原本仲諗住今日冇得玩閃避球

不過好彩,過一陣就雨過天晴la!!!

正式比賽前,老師叫我地先係操場到跑兩個圈

跟住就開始比賽la~當兩班既女仔準備開始時...

6a班突然落左黎上堂,唉.....結果咪男、女仔各玩五分鐘囉= =(咪就係因為時間太少,所以唔知邊隊win囉)

放學之後,我就同茵茵、玲玲、茵茵細佬and茵茵家姐一齊去食飯,都幾好味ga

我啱啱番到屋企,跟住就落雨la~,真係幾好彩ga

不過諗到就黎要同d同學分開,真係好唔捨得ga,希望大家第日多d約出黎玩下la~



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


好鬼Happy ar~ 愉快 分類: 未分類

今日番學,都係玩下遊戲咁la~

不過,第四,五節果個講座,雖然有d搞笑,但係我都係好想訓覺囉...

跟住下午,真係好鬼Happy+好玩

譚家雯,淑雯仔and靖而仔都黎左我屋企玩

本來,就係玩大富翁既,但係之後...

靖而仔and淑雯仔就玩電腦,

我同譚家雯就打機(NDS),約四點佢地就走左la!!

仲有,今日阿B終於都番黎,所以我成日都好Happy ar~~

最後,有人提出希望我擺金蛙d相出黎,所以呢幅就係la~>> 

聽日6b同6c比賽閃避球ar!!賽果聽日揭撓



2007 年 7 月 2 日  星期一   陰天


跳傘隊 開心 分類: 未分類

今日,媽媽要番工,得番阿爸係度陪我

初初真係唔知做咩好ga,跟住睇電視知道八一跳傘隊係維園加開一場

諗諗下,咪去左睇囉,結果我地早左成半個鐘去到

真係好似中暑咁,熱到死死下

之後,表演就正式開始la!!

真係好精采,不枉我等左咁耐

然後,我地一齊去食雪糕,真係即刻涼哂,跟住就返屋企la~