祝大家新年快樂 !!!
係2009年 我要多謝對我好既人 特別要多謝老公同家姐 因為佢兩個對我特別好
係新一年我..................
希望大家可以快快樂樂
希望我同老公可以開開心心咁過每一日
希望家姐同xx可以幸福
希望我所有既好朋友.好姐妹.好兄弟可以搵倒佢地既「最愛」
希望老公愛我一生一世
希望xx愛家姐都可以一生一世
2010年快樂!