今日返到school又抄野la~
午息同返學都無得打波ar~唔制ar~
lunch time同ar欣一齊!!落去食野果陣係學校既DT室出面的既露台有隻又細隻又Q既貓仔~
ar欣buy左杯麵同西瓜汁~我又buy左西瓜汁~
放學果陣,見到ar余係度捉隻貓仔出呢~隻喵喵好似好驚人,又污糟,佢隻腳仲好似有D問題!!好可憐ar!
ar余帶左隻喵喵返屋企~因為佢屋企有養喵喵,So放佢屋企一日睇下佢ar爸比唔比佢養!
跟住同ar欣返school拎書包去呂中~因為去支持男排ar~
去到同ar欣,ar楊,ar蓓,Miki and Yuki 係度等佢地~call左裕裕,Rayman and立魚~but佢地無帶手提~等左勁耐~終於到 la~
一入到去見到"張家輝"係度打籃球~佢.........一 D都無高到~kakaka
呂中D人勁無禮貌~拎左D十幾廿年用過既椅出呢比我地坐!勁污糟,又多塵~佢地仲要求其用塊濕布沒下就叫我地坐~
乞人憎到死!服務態度十分差ar~我地輸左 呂中 2 : KC 1 ~but唔緊要!
我已經見到佢地有努力D!有做人牆,有去殺波,有去救波...............
好精彩ar~
好好笑ar~我下午call過裕裕!佢夜晚call返我問我係who!哈哈哈~佢話下次我比賽佢去睇嫁@@
ps:我發覺裕裕好Q ar~好似小池ar~呵呵呵
|