|
|
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
我今日喊左囉...  |
分類: 日誌 |
今日話劇堂 我超悶
因為我係燈光 冇野做
走個陣仲要被某個賤人
撞到個頭囉
我以後都唔會理佢
因為真係好痛- -
仲要喊左喎
我嬲死佢呀!!!!
|
| 發表時間:2010-04-16 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
最好係咁.... Posted at 2010-04-21 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好難lu..... Posted at 2010-04-21 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|