|
|
2010 年 4 月 23 日 星期五  |
| 都唔關我事 |
分類: 日誌 |
今日閱讀日
自由閱讀個陣
無啦啦比江sir同miss chan叫左落g04
叫我地寫紙
寫返上次sci堂nicole做過咩
我都唔知寫咩 個日我肚痛
完全唔知發生過D咩
都唔關我事
跟住2+1叫我去搵佢
我冇理佢 我返左屋企食飯
因為好肚餓
食完換晒衫
佢打比我叫我返去
我緊係唔理佢啦
直到夜晚
佢又打黎
我冇聽到
但係我好後悔
因為我唔記得左聽日係家長日
佢可能去搵我呀媽
死得
跟住我係IT SCHOOL
同佢SAY SORRY
我而家超驚佢聽日搵我嗎囉
願主保佑我
呀們
2+1搞到我而家食唔安 坐唔落囉
我不嬲係呀媽面前都係乖乖女黎家嘛
都唔知點同佢解釋
點算
又搵唔到乂乂雄
問佢有冇搵2+1
我都係第一次咁驚!
|
| 發表時間:2010-04-23 09:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
個個都比miss yip攪成咁既.. 我覺得恐怖既係佢聽日會唔會又好似上次咁企係我地班門口等我地= =.. 點解佢唔落中一到喎..
|
網主回覆
係囉 Posted at 2010-04-25 01:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|