|
|
2011 年 3 月 23 日 星期三  |
| 2011-03-23 |
分類: 日誌 |
今朝好早就返左去
要輔導
上sci堂好認真聽書;-D
基教堂一直係到訓教睇書
而家D人咁曳架咩:-P
放學留左係到練SING CON
跟住去左補默
又被人捉頭髮囉
UNHAPPY V___V
佢都痴痴地
邊個發明0分要抄5次嫁= =''
條友仲要我聽日交囉
我決定唔做 呵呵;-P
|
| 發表時間:2011-03-23 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX^___^ Posted at 2011-03-25 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX;-D Posted at 2011-03-25 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我愛你喔^___^ Posted at 2011-03-25 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔洗^___^ Posted at 2011-03-25 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|