|
|
2011 年 6 月 2 日 星期四  |
| 2011-06-02 |
分類: 日誌 |
琴日唔得閒;P
所以今日一次過打晒啦xd
1/6/2011
生日啦生日啦;DDD
一早返去心情超靚xd
好多禮物~
多謝你地;,)
全部我都好中意;p
放左學
魔鬼蛋糕好好味;dd
返到屋企沖左個涼
就開始睇你地d禮物
跟住就同呀爸呀媽呀哥出去食飯
食日本野呀
開心死我啦wakaka
返到屋企切蛋糕
多謝爸爸的芒果蛋糕喔;DDD
2/6/2011
好眼訓呀>.<
本來心情唔錯
點知比某人搞到心情好差;(
放學多謝CWK的CHEESE CAKE
雖然外表不好xd

愛你喔;p
|
| 發表時間:2011-06-02 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
(Y)(Y) Posted at 2011-06-04 01:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
A_A Posted at 2011-06-04 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX=] Posted at 2011-06-03 02:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵;DD
魔鬼同MANGO IS THE BEST (y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y) Posted at 2011-06-03 11:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯..我都係有d xd Posted at 2011-06-02 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yutsui 於 2011-06-02 09:54 PM 發表:
CM
|
網主回覆
THX=] Posted at 2011-06-02 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX ;p Posted at 2011-06-02 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|