|
|
2011 年 8 月 1 日 星期一  |
| 2011-08-01 |
分類: 日誌 |
29/7/2011
去左睇分班
3c呀a_a
本來冇咩野
但係繼續睇落去
我差d嚇死左;s
唉..下年我要點生活呀;(
1/8/2011
病左唔晒去學樂理xd
開心死;p
|
| 發表時間:2011-08-01 01:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Thx;D Posted at 2011-08-01 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
3C;( Posted at 2011-08-01 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯;D Posted at 2011-08-01 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|