|
|
2011 年 8 月 1 日 星期一  |
| 2011-08-01 |
分類: 日誌 |
第一次嘗試整甜品
大成功!;DDDD
雖然只係普通既燉奶
但係過程真係好好玩;P
好少入廚房咁耐
不過好熱xd
最緊要好食!;D
I am not worry,because
i am already!
If something happen today
`anything will be alright tomorrow`
|
| 發表時間:2011-08-01 08:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX;d Posted at 2011-08-03 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx) Posted at 2011-08-02 01:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX;D Posted at 2011-08-02 01:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|