|
|
2012 年 3 月 5 日 星期一  |
| 2012-03-05 |
分類: 日誌 |
功課一樣又一樣咁欠
考試小測就到
我好似就黎承擔唔到
我會唔會頂唔住呢?我真係好驚:S
每次承受唔到既時候我都會攞返本薄出黎寫D負面既說話
我今日已經盡力咁表現到同平時一樣
假笑笑到我想殺左自己-_-
想溫書`但係又溫唔到D咩`
人文qz個分數我真係笑左`
以前唔溫都有4字頭`而家唔溫先得2字頭:(
生存究竟有咩意義`對我黎講一d都冇:@
唔通真係要死左先有意義?
其實有時真係想講出黎`但係我真係信唔過任何人:((
如果是以前那就好了:)
|
| 發表時間:2012-03-05 06:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
究竟發生什么事令你這樣阿... 我什么都不知道很難幫到你的 就算不開心 也不能想到自殺阿 傻丫頭 開心點吧:) (不用扮裝開心 用真實的情緒待人吧 這樣會令自己很不開心的)
|
網主回覆
:s Posted at 2012-03-06 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
細龍 於 2012-03-05 07:52 PM 發表:
生存有咩意義? 我答唔到你,因為每個人都唔同~
但係我可以同你講~呢一刻你搵唔到你有咩生存意義~ 但係唔代表你人生中沒有生存意義@_@
|
網主回覆
但係我呢一刻搵唔到足以令我想死:( Posted at 2012-03-06 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|