DevIL
堅持下去。
elsabb
暱稱: ;"志媛";-Devil:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2013-06-05
2013-03-22
2013-03-20
2013-03-19
2013-03-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 439
今日人氣: 0
累積人氣: 4946
2012 年 3 月 5 日  星期一   晴天


2012-03-05 分類: 日誌

功課一樣又一樣咁欠

考試小測就到

我好似就黎承擔唔到

我會唔會頂唔住呢?我真係好驚:S

每次承受唔到既時候我都會攞返本薄出黎寫D負面既說話

我今日已經盡力咁表現到同平時一樣

假笑笑到我想殺左自己-_-

想溫書`但係又溫唔到D咩`

人文qz個分數我真係笑左`

以前唔溫都有4字頭`而家唔溫先得2字頭:(

 

生存究竟有咩意義`對我黎講一d都冇:@

唔通真係要死左先有意義?

其實有時真係想講出黎`但係我真係信唔過任何人:((

 

如果是以前那就好了:)

發表時間:2012-03-05 06:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 elsabb 的日誌)


suzane_129 於 2012-03-05 08:02 PM 發表:
究竟發生什么事令你這樣阿...
我什么都不知道很難幫到你的
就算不開心 也不能想到自殺阿
傻丫頭 開心點吧:)
(不用扮裝開心 用真實的情緒待人吧 這樣會令自己很不開心的)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:s
Posted at 2012-03-06 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



細龍 於 2012-03-05 07:52 PM 發表:
生存有咩意義? 我答唔到你,因為每個人都唔同~

但係我可以同你講~呢一刻你搵唔到你有咩生存意義~
但係唔代表你人生中沒有生存意義@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係我呢一刻搵唔到足以令我想死:(
Posted at 2012-03-06 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]