我認我係好驚一個人
今日我無返可能只係想逃避`其實並冇咁痛
我到底係到做咩`唔係講過要面對咩`
我想面對但係我做唔到:(
吊都唔知做咩-_-一諗起返學就想喊`
明明我以前咁鬼中意返學:(
捱埋今年咋!我要加油.v.