|
|
2012 年 12 月 20 日 星期四  |
| 2012-12-20 |
分類: 未分類 |
我個心已經無辦法再打開`
9個月前既一件事7個月前既一件事`
令我唔想再比任何一個人入黎
當然除某5位女士xd所以`對唔住:s
我接受唔到你地:)
就由我自己一個開開心心咁過啦:)
祟拜唱歌歌開開心心:o
tea party第一次咁開心a0a
3年黎第一次><有兩次好似都係醫院:s
開始慢慢中意4k呢:-*
tea party完左又放假啦:D
有諗過今次唔出街試下A0A
不過我做唔到xd廢是真係做左宅女:ss
我唔想xd所以都係出多d街好:p
要做乖乖女呢xd
|
| 發表時間:2012-12-20 06:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
YO:-* Posted at 2012-12-23 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雪糕0x0 於 2012-12-21 12:06 AM 發表:
:o 五係好地地架咩:( 之前仲好開心咁同我講話我要同果5位離婚:@xddd;接受佢:0((哈^_^ ...娶我算na你:0 :0:-0:-o:o媛媛sohapi~~keep it up=] 提醒:小指是你的目標!-_-~
|
網主回覆
我都唔知點解xd
而家娶返你地唔好咩:$
hapihapi`如果4k有你更hapi`xd
咁我全部老婆都可以團聚:p
當然!!!愛死小指:-*我買左佢既鎖匙扣同card card><
但係佢太出名好貴xxd
兩樣野加埋要百幾蚊:@
不過我都係買左:-* Posted at 2012-12-21 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2012-12-21 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2012-12-21 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|