為左一件小事開心左好耐a_a 真係好耐未試過>3<
最近好似好多野做咁A0A 要好好利用今個假期越早溫越好:) 今個星期六日就搞點chem ch7啦:D
好多野要分組做:s team work是重要的xd
你的說話令人心痛:s