|
|
2013 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2013-02-01 |
分類: 未分類 |
我好開心放心:)
我只係好緊張好緊張d學業姐:s
中文睇辨論`個女仔把聲尖xd
通識希望有進步.v.
中史quiz`好易`但係答錯左方向:(
maths開始有好轉><呀sir都讚我a0a
放學乖乖係學校做數:o
有人教係好過自已係屋企諗到頭大;p
又借左書a0a要睇多d先得.v.
呀sir把聲笑到我同思思坐唔到xd
而家諗返到好笑xd
218傻仔xd記得訓覺a0a
|
| 發表時間:2013-02-01 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|