今日是放假的第三天即是最後一天, 真的有点不捨得, 明天又要一大清早起身返工, 在3月尾是和老公的結婚週年紀念, 我們去了吃自助餐, 近日想找一些書讀可以充實自己, 如普通話及電腦課程等, 搵到好既但又未開學, 咁唯好再等吓!